Club Ciclista Ferrol

Para registrarse, consultar el apartado de como registrarse en el foro.

Fecha actual Sab 20 Oct, 2018 12:14

Todos los horarios son UTC + 1 hora

Nuevo tema Responder al tema  [ 46 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Lun 18 Mar, 2013 23:42 
Infantil
Infantil

Ok Jonas, xa me parecia a min que tiña moito asfalto, pensei que algunhas podian ser pistas anchas e tiña dubidas. Vou refacer eses trozos. Poño unha proposta nova en breve.
Moitas grazas polos comentarios (de todos) ... se tes alguns tracks teus que me podan servir de base, agradeceriacho. Como dixen coñezo trozos, e coñezo saindo dende Ferrol/Fene, pero dende Pontedeume xa non controlo tanto...
O dito, voulle dar unha volta, que a min tampouco me gusta o asfalto ;)

Miguel, Gui, Xokin... a ver se nos vemos o domingo :) (Xokin... a ultima vez que fomos pola zona subiches ti o Parrote diante miña, asi que non disimules que podes ben..) :)

Jonas é unha pena que non podas vir... a ver se veñen Fer e Jaime (con Jaime teño saido, de Fer non me dou conta, seguro que o coñezo).

NotaPublicado: Lun 18 Mar, 2013 23:52 
Moderador
Moderador

Yo no quiero ser pesado, pero si quieres hacer una ruta guapa por las fragas tienesls tracks de las dos kddas de BeumeTT.

Tienes todo el trabajo hecho. Sólo tienes que cargar el track en el gps y discrutar. Y hasta le puedes meter el parrote.

De lo contrario te arriesgas a que te salga una ruta que mo guste a la gente

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 0:18 
Infantil
Infantil

Gui... o track que collin como base foi a Ruta II KDD Outono BeumeTT aumenteille utilizando a Kdd Outono BeumeTT 06122011 ... ou sexa creo que empreguei as rutas de KDDas Bumett, pero xa me pareceu que a que tomei como base tiña bastante asfalto, pensei que podian ser pistas anchas dende o googlemaps, pero...

- http://www.bikemap.net/route/1924038#la ... =satellite
- http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2281287

Pasame as ligazóns dos tracks aos que te refires Gui e os estudio.. grazas neno :)

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 8:24 
La segunda KDD d outono BeumeTT es un track poco logrado(pra mi gusto, aunke se sus padres curraron mucho pra esa KDD). De este track yo tomaria la espectacular bajada d VIÑAS al refugio de pescadores en el rio.

YO me plantearia salir de otro sitio, el salir y llegar a Cabañas te obliga a cruzar el puente y un minimo de 15klm d carretera.

Si teneis la posibilidad k el bus os deje en un sitio y os recoja en otro, me plantearia una ruta en bajada...
En el trark RUTA DE LOS MIRADORES, subieramos en coche a Pila da leña bajaramos a Ponteume en bici, x boske dos cerkeiros ,mirador d Corbeira, pasa da vella, cumios de Sanguiñedo, Ventureira, Caaveiro... Si tienes el capricho le intercalas el Parrote y te keda un ruton guapisimo y muy llevadero...
Otra cosa, el track k planteaste a ojo saldran casi 2000 mtros de desnivel acumulado....

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 10:30 
Infantil
Infantil

jonas escribió:
La segunda KDD d outono BeumeTT es un track poco logrado(pra mi gusto, aunke se sus padres curraron mucho pra esa KDD). De este track yo tomaria la espectacular bajada d VIÑAS al refugio de pescadores en el rio.

YO me plantearia salir de otro sitio, el salir y llegar a Cabañas te obliga a cruzar el puente y un minimo de 15klm d carretera.

Si teneis la posibilidad k el bus os deje en un sitio y os recoja en otro, me plantearia una ruta en bajada...
En el trark RUTA DE LOS MIRADORES, subieramos en coche a Pila da leña bajaramos a Ponteume en bici, x boske dos cerkeiros ,mirador d Corbeira, pasa da vella, cumios de Sanguiñedo, Ventureira, Caaveiro... Si tienes el capricho le intercalas el Parrote y te keda un ruton guapisimo y muy llevadero...
Otra cosa, el track k planteaste a ojo saldran casi 2000 mtros de desnivel acumulado....

Jonas vendo o track da Ruta dos Miradores vexo que unha vez chegado a San Bartolomeu (sobre 20km) xa é case todo asfalto, ou sexa, a baixada de San Bartolomeu á presa e logo exceptuando o cachiño do camiño que vai ata Caaveiro dende a pista que sube para as Neves, xa enganchas a pista de asfalto que vai para Pontedeume e ainda que é bonito ir ao lado do rio precisamente estaba dandolle tantas voltas para evitar ese asfalto :) . Creo ademais que esa ruta seria corta... De todos xeitos debe de ser moi recomendable ese tramo ata San Bartolomeu polos Miradores, quizais saindo de Andrade e pasando por Monfero. Vou darlle unha volta para sair dende outro lado.

Alguen ten un track dende o castelo de Andrade cara a Monfero?
Alguén me pode pasar algún track da subida dende Vilar do Colo/Ferrol cara á baixada a Caaveiro dende a Capela?.

Sigo dandolle voltas :)

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 14:23 
Cadete
Cadete

Ola compañeiros , eu son Fernando (Beumett)
Chamoume Jonas por si vós podia axudar en algo , temos feitas varias rutas pola zona , aparecen no enlce do blog que vós deixou : http://eume-btt.blogspot.com.es/
Tamén vos podo deixar o meu enlace de Wikiloc: http://es.wikiloc.com/wikiloc/user.do?id=6055

Eu este Domingo non vós podo acompañar pero se vós podo axudar en algo , sen problema
Vos deixo o meu email : fseoanep@gmail.com

Un saudo

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 22:38 
Infantil
Infantil

Ola Fernando.

Son Camilo do club Ultreia. Ainda que vivo en Compostela a miña familia está en Ferrol, e saio nas vacacións pola zona de Ferrolterra.
Como xa verias neste fio temos organizada unha saida no calendario do club polo entorno das fragas do eume, e tocame a min planificar a ruta e servir de guia, aínd que coñezo a zona non teño tanto coñecemento como para planificala sen basearme en tracks dos expertos... Estaballe dando voltas e aínda que xa fixera unha proposta baseada en 2 rutas tuas (as 2 KDD de outono) unindoas (no mapa) e engadindolles a subida do Parrote (dado que se me apetece pasar por ali, xa que é unha zona que me gusta)... pois ainda que xa fixera esa proposta... Jonas indicoume que tiña bastante asfalto e que habia zonas que ao ir en sentido contrario á ruta orixinal, podia dar algún problema. A ruta é esta... http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4135130

A idea é sair e chegar a Pontedeume, aínda que os que imos dende Compostela poderiamos comezar noutro sitio e rematar en Pontedeume (por exemplo empezar en Monfero e facer a ruta dos Miradores), prefiro comezar e rematar en Pontedeume, para facilitarlle á xente de Ferrolterra que participen (senon terian que levar un coche ao punto de partida, logo ir a por el, etc.., ou sexa un rollo). Outro condicionante da ruta é que se poda abortar en determinados puntos, dependendo de como vaiamos de tempo/forzas, incluso que haxa xente que poda acortar nun momento determinado se o considera oportuno e o grupo principal poda tentar rematar a ruta completa.

Bueno, pois ata aqui os antecedentes... Precisaria que me botaras unha mán na planificación. Non sei os probemas que lle podes ver á ruta que che indiquei antes.... ademais acabo de facer unha segunda proposta que vou a poñer a continuación nunha resposta nova da cal tamén me gustaria moito saber a tua opinión... está baseada nunha ruta tua (a ultima KDD de outono) engadindolle unha volta mais.

Moitas grazas Fernando...

NotaPublicado: Mar 19 Mar, 2013 22:53 
Infantil
Infantil

Segunda proposta... baseada na II KDD Outono Beumett . Subida ata Andrade, baixada polas Viñas (segundo recomendación de Jonas).. subida de novo a Xavariz (en plan matada), baixada a Caaveiro dende a Capela (baixada chula e chegada a Caaveiro pola zona da ponte), ir pola beira ata o Parrote, e segunda machada... subida do Parrote ata a Torre.. e seguimos ata o ultimo mirador da Ruta dos Miradores... baixada ata a central , ir ata Caaveiro de novo chegando dende a pista que sube para as Neves, e regreso a Pontedeume pola pista a carón do rio. Podedes vela en :

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4142857

Ten varios bucles e zonas nas que a xente se pode retirar se se lles fai tarde, ou non lles apetece seguir ou se vemos que non nos dá tempo, podemos retirarnos nalgún dos puntos. A xente de ferrolterra podedes dar volta nalgun dos puntos para regresar cara a Ferrol ou cara a Ares/Fene tamén. Ademais e o mais importante, recorrese en profundidade as Fragas de Eume, con vistas dende arriba, abaixo, dereita e esquerda ;) .

Non coñezo a subida a Andrade, tampouco a baixada das Viñas (é moi tecnica?), nin a subida a Xavariz (é moi dura?)... Tampouco o anaquiño que baixa do ultimo mirador (o que esta ao lado da Torre de Bartolomeu) ata a central, supoño que debe de enganchar coa pista de asfalto en zig-zag que baixa, non? .

O resto mais ou menos o controlo. :)

NotaPublicado: Mié 20 Mar, 2013 14:46 
Cadete
Cadete

Ola Camilo , a proposta que fas de esta 2ª Ruta pareceme mis axeitada , ten a ventaxa de que a xente que queira escapar no 1º bucle pode facelo e os que queiran facela toda , que conten con botar o día

Imos por partes , a saida de Pontedeume a zona de Andrade - Castelo e demáis pìca pa rriba , e para facer con calma , logo podedes evitar a subida a Queixeiro e o Mirador da Curiscada que ten unha zona moi encharcada polas choivas de este inverno , e fermoso o Mirador pero perdedes bastante tempo , logo a baixada dende Viñas o Río Eume , merece a pena facela e algo técnica pero cada un baixaría como poidera e atravesades unha zona de bosque moi fermosa , logo atravesades o río na 1ª ponte colgante e tedes que facer a subida a Xavariz , que pica pa rriba , leva tempo e hai que estar en forma , hai unha zona que andiveron os tractores e non sei como estará agora
Logo os que queiran voltar baixarían hacia Pontedeume polo lado de Cabanas , con tramos fermosos descubertos polo meu colega Cachopa e unha bonita baixada pola zona de Eiris (esta parte eu calculolle 4 oras , dependendo de cómo andedes)
Non sei seguro si é exactamente a ruta da II KDD Beumett pero a nós nos levara sobre 4 horas largas
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3712440

E os que queiran ampliar ruta podrían facelo 2º bucle que ti propós dende A Capela , voltando a Caaveiro , subindo ata a Central do Eume e a zona dos Miradores , Penedo empardado e Torre de San Bartolome e a zona do Parrote voltando hacia Pontedeume pola zona do Río , eu ese tramo calculolle outras 3 oras

Se tedes pensado facer a ruta toda podedes comer no Pazo (Mesón "O Pazo" O Pazo 15613-A Capela tf.: 981 45 95 06) , mellor chamar antes para que teñan previsión , comese ben e barato . Ademais coincide que pasades por diante antes da baixada a Caaveiro e sobre metade da ruta.

E unha ruta completa e fermosa pero para leva case todo o día para facela con calma

Se che podo axudar en algo mais non dubides en enviarme correo , senon algún dos colegas do CCFerrol teñen o meu Tf .

¡¡¡¡ Pasadeo ben ¡!!!

NotaPublicado: Mié 20 Mar, 2013 17:53 
Infantil
Infantil

Ok Fernando, moitas grazas polos comentarios teñoos moi en conta. Imos tentar volver a comer a Pontedeume :) . Se vemos que se nos fai tarde podemos acortar en varios puntos, a ver como vai a cousa.. Parte do obxectivo destas saidas do club para alguns é preparar os 101 peregrinos e os 10.000 do Soplao, así que sei que hai xente que vai querer rematalo, non son moitos quilometros pero as subidas que ten son duras :) e o acumulado final é considerable... tamen é certo que os ultimos 15 quilometros son suaves o que se fai levadeiro se se aguanta o tiron inicial.

Se coñeces algún sitio en Cabanas ou Pontedeume para acoller arredor de 25 persoas a comer tipo bocata-tapas rapido seria estupendo :) , eu non me dou conta, fora dos chiringos da praia

NotaPublicado: Vie 22 Mar, 2013 7:51 
Cadete
Cadete

meurei escribió:
Ok Fernando, moitas grazas polos comentarios teñoos moi en conta. Imos tentar volver a comer a Pontedeume :) . Se vemos que se nos fai tarde podemos acortar en varios puntos, a ver como vai a cousa.. Parte do obxectivo destas saidas do club para alguns é preparar os 101 peregrinos e os 10.000 do Soplao, así que sei que hai xente que vai querer rematalo, non son moitos quilometros pero as subidas que ten son duras :) e o acumulado final é considerable... tamen é certo que os ultimos 15 quilometros son suaves o que se fai levadeiro se se aguanta o tiron inicial.

Se coñeces algún sitio en Cabanas ou Pontedeume para acoller arredor de 25 persoas a comer tipo bocata-tapas rapido seria estupendo :) , eu non me dou conta, fora dos chiringos da praia

Terás que chamar antes , pero nese plan podes en calquera de estos dous:

Meson Priorato - 669753483
Restaurante A Ría - 981433310

O meu Tc 639515020

NotaPublicado: Vie 22 Mar, 2013 15:59 
Hola a todos desde Santiago, me gustaría comentaros que tenemos contratadas las duchas en el polideportivo municipal de Pontedeume que esta situado en el muelle, al cruzar el puente la primera a la derecha. lugar donde terminaremos la ruta, así que si queréis podéis aparcar cerca, y luego usar también las duchas.

Nos gustaría que acudierais muchos ferrolanos, pues nosotros nos juntamos 26 entre ciclistas del club y amigos, y los que queráis quedar con nosotros a comer, seréis bien recibidos.

Y a ver si podéis conseguir que venga Luis "Enxebre", que lo echamos mucho de menos....

Nos vemos el domingo.

Nuevo tema Responder al tema  [ 46 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora