Club Ciclista Ferrol

Para registrarse, consultar el apartado de como registrarse en el foro.

Fecha actual Vie 20 Jul, 2018 11:22

Todos los horarios son UTC + 1 hora

Nuevo tema Responder al tema  [ 46 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Sab 02 Mar, 2013 0:14 
Infantil
Infantil

Ola xentiña.

O Club Ultreia de Santiago temos pensado facer unha ruta o domingo 24 deste mes polas Fragas do Eume.
Alguen se apunta? . Tamen agradeceria axuda a preparar unha ruta chuliña... Ten que incluirse a subida do parrote e paso por Caaveiro cando menos ;)

NotaPublicado: Sab 02 Mar, 2013 20:52 
Moderador
Moderador

lo que yo conozco es ruta desde Ferrol a caveiro y vuelta,que ya nos acompañaste en alguna ocasion , y si en alguna cosa te podemos ayudar pues encantado

Imagen

NotaPublicado: Dom 03 Mar, 2013 15:59 
Infantil
Infantil

Grazas Xokin :) . Vou a tentar facer unha ruta en gps e xa a deixo aqui para quen se anime...

NotaPublicado: Dom 03 Mar, 2013 19:03 
Veterano-40
Veterano-40

meurei escribió:
Grazas Xokin :) . Vou a tentar facer unha ruta en gps e xa a deixo aqui para quen se anime...

Camilo,que te un lote de rutas feitas pola zona e Jonas.
Mandalle un privado que seguro que ten tracks pra aburrir {ok}

NotaPublicado: Mar 05 Mar, 2013 14:45 
Infantil
Infantil

Buenas Meurei, me alegra encontrarte por aquí. Iba a poner un post al respecto pero veo que te has adelantado.

Ayer me llamó Toribio, (un compañero del Club Ultreia del que yo formé parte algunos años). Habitualmente organizan marchas conjuntas con otros clubes, así que me comentó la idea de organizar una ruta por la zona de las Fragas del Eume en compañía de la gente del CC Ferrol y como yo soy el "enlace" pues que se lo propusiera al resto de la gente de la zona para ver si estabamos de acuerdo, y en caso positivo tratar de organizarla ya que supuestamente conocemos mejor la zona.
La fecha sería el 17 o el 24 de este mes. Lógicamente los Ultreia vendríais en grupo desde Santiago, por lo que os quedaríais a comer aquí, así que me pidió si sabemos de algún restaurante para comer por la comarca del Eume y si la gente de aquí se anima pues estupendo. Yo conozco algo la zona, pero seguro que mucha gente del club sabría diseñar una ruta bonita que no sea muy "endurera", ya que vosotros teneis un estilo de bici mas rodador y a poder ser evitando trialeras complicadas.
En mi caso, y por motivos laborales, aún no se si podría ir a la ruta, pero en caso de que se organice algo contar conmigo para colaborar.

Creo que una buena ruta podría unir O Forgoselo con Caaveiro, o también la que organizaron los del Club Leboreira por A Capela, pero como ya comenté seguro que hay gente que conoce mas la zona.
Os dejo un enlace de una ruta que se hizo el año pasado:

https://picasaweb.google.com/lublancoli ... agasDoEume

Si alguien puede aportar mas ideas estupendo.

un saludo:)

NotaPublicado: Mar 05 Mar, 2013 20:26 
Infantil
Infantil

Miguel... entendo que o usuario de Jonas do foro será ... "jonas" non? . Se me confirmas escribolle un privado que sei que controla, acordome a saida que fixemos este verán, que fomos por sitios que non coñecia. Tamén o outro rapaz de Ares que non me lembro do seu nome que anda moito con Jonas controlaba ben a zona.

Luis, pode ser unha alternativa a do Forgoselo, aínda que eu estaba pensando en aproveitar mais o curso do rio. Estaba pensando en facer unha mextura entre estas duas rutas...

http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=287495
e
http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2400740

Sobre 50-60km. Pasar por Caaveiro, aproveitar a subida do Parrote que creo que paga a pena (aínda que para chegar dende Caaveiro ao comezo da subida teña tramos pequenos que haxa que baixar da bici. Tamén comezar e rematar en Pontedeume, sobre todo se a idea é quedarse a comer, xa que hai sitios por alí, ou incluso no pinar de Cabanas en caso de ir de bocatas, ademais se queda bó dia os que queiran levar á familia e ir despois á praia ou dar un paseo pola praia de Cabanas, poderian.
Non coñezo a zona de Vilaxestoso e Queixeiro, pero levando un track fiable, non haberia problema.
Sería estupendo que se apuntara xente de Ferrol e/ou Ares, sobre todo se coñecen esa zona. Claro que se os "locales" se animan e propoñen outra ruta pola zona ou coñecen a que propoño eu, sería perfecto...

NotaPublicado: Mar 05 Mar, 2013 22:39 
Veterano-40
Veterano-40

meurei escribió:
Miguel... entendo que o usuario de Jonas do foro será ... "jonas" non? . Se me confirmas escribolle un privado que sei que controla, acordome a saida que fixemos este verán, que fomos por sitios que non coñecia. Tamén o outro rapaz de Ares que non me lembro do seu nome que anda moito con Jonas controlaba ben a zona.

Luis, pode ser unha alternativa a do Forgoselo, aínda que eu estaba pensando en aproveitar mais o curso do rio. Estaba pensando en facer unha mextura entre estas duas rutas...

http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=287495
e
http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2400740

Sobre 50-60km. Pasar por Caaveiro, aproveitar a subida do Parrote que creo que paga a pena (aínda que para chegar dende Caaveiro ao comezo da subida teña tramos pequenos que haxa que baixar da bici. Tamén comezar e rematar en Pontedeume, sobre todo se a idea é quedarse a comer, xa que hai sitios por alí, ou incluso no pinar de Cabanas en caso de ir de bocatas, ademais se queda bó dia os que queiran levar á familia e ir despois á praia ou dar un paseo pola praia de Cabanas, poderian.
Non coñezo a zona de Vilaxestoso e Queixeiro, pero levando un track fiable, non haberia problema.
Sería estupendo que se apuntara xente de Ferrol e/ou Ares, sobre todo se coñecen esa zona. Claro que se os "locales" se animan e propoñen outra ruta pola zona ou coñecen a que propoño eu, sería perfecto...

Hola.
Pois si,dous que contolan a zona son Jonas e Jaime (de Ares),seguro que estarian pola labor de botar unha man e diseñar unha ruta apta para "rodadores",como di Enxebre.
Agora lles mando un enlace os dous,a ver que opinan,e que pasen polo foro. {ok}

NotaPublicado: Mar 05 Mar, 2013 23:04 
Moderador
Moderador

Camilo, estas obsesionado con el Parrote y el Parrote no vale para nada.

Mi consejo es que hagais la ruta que te dice Enxebre, esta: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2281287

Te aseguro que hay zonas que no conoces, está guapísima (las fotos que corresponden a esta ruta son las que tb te puso Enxebre) y os va a encantar, te lo garantizo 100%. Y pasa por el Monasterio de Caaveiro.

Que no te engañen los kms, no llegan a 40 si, pero te aseguro que te llegan de sobra. Y con lo pesado que está el monte mucho más. Como metas una ruta de 50 - 60 kms llegais a comer a las 5 de la tarde.

UN saludo !!

NotaPublicado: Mié 06 Mar, 2013 23:24 
Infantil
Infantil

Grazas pola recomendacion Gui, a verdade é que non coñezo esa ruta que apuntou Luis. O do parrote o comento por que para chegar á subida tes que ir pola beira do rio, ese tramo pareceme moi bonito -por suposto é unha opinion persoal- e a subida vai pola,zona mais frondosa de bosque autoctono do parque natural. Polo que observaba nas rutas que enviei, ademais debe de chegarse a unha zona que senon me equivoco podese ver o encoro dende unha zona alta.... Creo que fai anos fora a recoller setas por aquela zona e me parecera bonita. Ademais esta o tema de comezar e rematar en Pontedeume.
Pero non teño nada pechado, a ver se hai mais opinions :) ....... sobre o dos quilometros... Bueno non te conto as bravadas que temos programadas no club este ano a nivel de rutas longas.....

NotaPublicado: Jue 07 Mar, 2013 9:21 
Moderador
Moderador

Güi escribió:
Camilo, estas obsesionado con el Parrote y el Parrote no vale para nada.

Mi consejo es que hagais la ruta que te dice Enxebre, esta: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2281287

a esta ruta no es mui complicado incluirle el parrote , solo tienes que ir por el otro margen del rio entre Caaveiro y Ventureira y se aumentaran unos 4 o 5 km el recorrido

Imagen

NotaPublicado: Jue 07 Mar, 2013 9:50 
Buenos dias!
Aki teneis informacion , enlace a mis traks y los d Fernando....

http://eume-btt.blogspot.com.es/

Estare atento....

SALUDOS!!

NotaPublicado: Jue 07 Mar, 2013 10:14 
Moderador
Moderador

Xokin escribió:
a esta ruta no es mui complicado incluirle el parrote , solo tienes que ir por el otro margen del rio entre Caaveiro y Ventureira y se aumentaran unos 4 o 5 km el recorrido

Esa opción es muy buena Xokin

{ok}

Nuevo tema Responder al tema  [ 46 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora